lördag 20 april 2013

Suck...och pust...åhhh...


Vad ska man säga?
Är den inte alldeles underbar?
Min nya camelia har nu slagit ut...suck...och pust...

Jag tror jag är kär :-D
'Jorråsåatte' som vi säger här i Eskilstuna :-)


Tänk om den hade doftat oxå...
Det hade nog varit alldeles för mycket jag hade nog inte klarat det ;-)
Suck ....och pust....åhhh

Välkommen som följare Christin,Lilasesazuis och Vigdis!
Och ni som lagt till er via Bloglovin välkomna ni med!

TACK för att att du kikade in till mig.
Lämna gärna en hälsning det gör mig glad.
KRAM
från
mig!

6 kommentarer:

Anette sa...

Jo! den är alldeles underbar!

Peter B sa...

Verkligen jättefin. Häftigt mönster. Trevlig helg! Kram TRIM-Peter

Unknown sa...

Åh! Fantastiskt fullkomligt vacker!
Ha en skön helg!
Kram Allis

Birgitte sa...

God morgen Helena. Åh hvor er den underbar, sikke en farve og form der er på den. Det er et nyt bekendtskab for mig og jeg er virkelig imponeret! Så smuk!

trädgårdsdrömmar sa...

Å så vacker den är.Ser lite ut som en Näckros.Härlig form.Kram.

Tant Otteskrufv sa...

Lika vansinnigt rosasnygg som den som bor här. Och så undrar familjen varför jag sitter och glor på den...det finns inget annat sätt att smälta det underbara :)