lördag 15 mars 2014

Wiiiiieeee jag tror att jag smäller av alltså!


Idag kom han den ende hem med släpkärran lastad med plåtlådor!

Är det här något du vill ha frågar han?

Jag bara stirrar ....
Kastar mig upp & hänger ner över gallret i släpkärran för jag tror inte det är sant!

Om jag vill ha?
Får jag ur mig sen hängandes över kanten jag ser då hur han småler lite :)

Ha ha han vet vad jag blir glad för!
Nu ligger han på + & det ordentligt


Kolla bara :-)
Nu måste jag bara ut & börja placera dem lite här & var.
Vissa blir snygg förvaring några kommer jag plantera i.

Oj oj vilken dag!

TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning.
Det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Bästa mannen! Så snygga, är inte avundsjuk alls ;)
Kram Sara

Linda sa...

Å for en heldiggris du er:):) For en snill mann:) Kos deg med prosjektene:)

trädgårdsdrömmar sa...

Oj det var väl en fin present att få så där.Blir allt lite avis.
Kram.

Anonym sa...

Hej,
Men vilka underbara lådor och mannen som vet vad du vill ha;))
Kathryn

Meta sa...

Vilken underbar man du har, han får du vara rädd om. Då är du inte sysslolös så länge till.Spännande att få se vad det skall bli av alla dom.
Ha en fin lördag
kram Meta

Monica Litz sa...

Min han kommer med betong han...vilka användbara plåtlådor du fick.

Minna sa...

Snygga lådor, jag väntar vad gör du med dem?! Spännande:)

Sussi.Sussinghurst sa...

Tillykke med den dejlige mand og de skønne metalkasser (plåtlådor) :-)

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Wow, vilken karl! Hur snygga lådor som helst! Jag erkänner, jag är avis ;)

Carina sa...

Det var en bra man du har...Ha dessutom en skön helg.

Katarinas trädgård sa...

Näää, jag dör, vad snygga! Avundsjuk? Vem? Jag?
Kram
Katarina

Tittis trädgård sa...

Lyckos dig!!!

Anonym sa...

Varför ska all lycka samlas under en och samma tak? Ooo nej, jag är inte alls avundsjuk. Inte alls...
Du har Snygga Sigge OCH en man som kommer hem med fantastiska grejer till trädgården...vilka skattkistor!
Grattis..
/ mvh Grön Teppi

Rost och rädisor sa...

Den känslan förstår jag precis! Vilken karl!

Allt gott
/Anette

Anonym sa...

Hääärligt!!!!

Annika Christensen sa...

Suck vad avis jag blir,
Kan vi inte byta mot en spann?
Bara en?
Jag förstår den känslan direkt.
Ja grön av avund är jag.
Sov sött så ses vi imorgon.
Kram
Annika

Lantloppan sa...

Haha, vilket härligt inlägg :-) Och vilken pärla till man du har!

AnitasVäxtkraft sa...

Ahhhhh så oförskämt orättvist - din lyckost! Förstår att du blev glad. Sådana får gärna min man komma hem med/ Ska bli kul se hur du arrangerar detta och vad som ska växa ur dem / Anita

Felix sa...

Och får du för många, kan du ju alltid höra av dig... ;-)

Vårhälsningar
Elisabet