söndag 22 juni 2014

Så synd men jag vet...


Så himla synd att den vita kroll - liljan växer dold av plymspirean.
Men jag vet att den finns & det räcker ju.


Jag har tänkt flytta den .
Men då kanske den inte klarar sig.
 Den sitter säkert djupt de brukar de göra & här i slänten är det lera så.

Huvudsaken är ju att jag vet att den finns...
Alla växter i trädgården behöver inte vara så synliga & konkurrera med varandra.


TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!


8 kommentarer:

Rost och rädisor sa...

Krolliljorna har en himla förmåga att glänsa i det fördålda. Här växer de bäst inne i syrenbuskarna, men varför blir det allt flest röda och så få vita....
Ha det fint
Anette

Anonym sa...

Å så fina! Står högt på min önskelista! Mvh Ami

Anonym sa...

Vackert. Växter väljer sin egen favoritplats och det brukar vara bra där

Meta sa...

Den där lilla godingen är nog kräsen på ställen för här trivs den inte men den bruna gör det. Jag måste prova igen för den är sååå fin.
Önskar dig en fin vecka
Kram Meta

Godastunder-tokigaidéer sa...

Sååå fin den är, förstår dig, flyya el inte klar sig eller inte... Bäst att låta den stå kvar.

Kram anna

pelle sa...

Vi har den också undanskymd. Satte en för många år sen, hade gett upp hoppet men i år blommar den. Kan ta 7 år innan den första blomman visar sig har jag lärt mig. Underbart vacker!

Anonym sa...

Quality content is the important tto attract the people to go to see the weeb site,
that's what this web page is providing.

Here is myy blog post hair loss in children

Anonym sa...

Can I simply just say what a comfort to uncover somebody who genuinely knows what they're discussing online.
You definitely realize how to bring an issue too light and maake it important.
Moree and more people have to read thus and understand this sid of your story.
I can't believe you are not more popular given that you most
certainly have the gift.

Revieew my page ... anxiety panic attack support groups
()