söndag 30 november 2014

1 advent lite frostnupen & solig!


Härliga soliga söndag.
Lite frostig ,kulen & solig.
Inte så dumt.


Men om jag väntat mig frost på bilderna...
 Så fanns det ingen vacker skimrande sådan på framsidan dit solen når.



Men jag är nöjd över solen den stund jag hann fånga den.

Plättarna i luften de växer vidare.
Får se hur länge det klarar sig ute.
Jag har tagit sticklingar som står inne i vatten & de har fått rötter.

I morgon hoppas jag på en lång skogspromenad 
då jag kan få plocka lite naturmaterial till lite pyssel som jag har lust att göra.
Så var planen förra veckan men det vart ju jobb istället för göra ett nytt försök igen.

TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

3 kommentarer:

Meta sa...

Så fina solbilder du delar med dig till oss. Lejonhuvudet är så fint.
Hoppas du hittar massor i skogen till ditt pyssel. Vi kan vara glada som kan gå ut och plocka det vi vill och låta fantasin flöda
Ha en fin början på veckan
Kram Meta

Annika Christensen sa...

Önskar dig en trevlig stund i skogen.
Det är så skönt att komma dit.
Riktigt vilsamt är det.
Ha en skön kväll
Annika

Anna-Karin Rickardsson sa...

Jag måste bara säga att dina bilder är så fina. Hela din blogg är underbar. Ha en bra pysselvecka.