lördag 2 mars 2013

Tjoho jag vann X-Factor heelet galet!


Detta är inte klokt jag vann hela X-factor!!!!

Det trodde jag väl aldrig...

Av ca.500 kandidater med X-Factor valdes 30 st. ut av en jury.
5 st. i varje färg.
Att vara bland de utvalda var ju så roligt!
Så fick alla som ville rösta...

Jag vart så snopen och glad när beskedet kom att min bild vunnit.

Mina fina vita ludna backsippor.
Jag har sått dem själv.
 Det var fler än jag som tyckte de var heelt ljuvliga :-)
TACK alla ni som röstade på min bild!
Och ett  STORT GRATTIS till övriga finalister!




Förutom äran var ju 1: priset inte dåligt precis!

Ett presentkort på 3000 kr hos  nätbutiken Vien Compagniet 
som har jättefina kvalitetsredskap mm.till trädgården från
 Engelska Burgon & Ball
Det är ju helt otroligt!
Jag är så himla glad alltså :-)

TACK för att du tittade in till mig en stund.
Lämna gärna en kommentar.
Och TACK än en gång alla som röstade.
 Jag är så tacksam för det!
KRAM
från
mig!



50 kommentarer:

Aud sa...

Gratulerer så mye, det var den beste kandidaten som vant. Den kubjellen er jo bare herlig.

Lena/isklockan sa...

Men vad kul !!! Ett stort grattis !! Kram

Hélena sa...

Som jag skrev på FB, jag är inte förvånad för vem kan motstå en luden skönhet :-) Backsippan är så vacker och åker in på min vill ha lista. Eller kanske till och med frölista.
Ska bli spännande att se vad du köper.
Ha en härlig helg!
Kram Hélena

Leena sa...

Jättegrattis! Bilden och själva blomman är underbart vacker, en värdig vinnare!

Meta sa...

Grattis!!! än en gång. Tycker inte det var så konstigt att du vann. Bilden är ju så söt, du har fångat den så fint.
Ha nu en fin helg och gotta dig i vinsten. Antar att det blir svårt att välja saker.
Kram Meta

Tant Otteskrufv sa...

Stort grattis!!! Dina bilder är så fina allihop så helt överraskad blev man väl inte :) Njut av äran och vinsten och fortsätt knäpp så du kan visa oss det fina hos dig.

trädgårdsdrömmar sa...

Massor med grattis.Så roligt att vinna ett så fint pris.Och din bild är ju underbar.
Kram Gunsan.

Sabelhagens Olivlund sa...

Åh, vad roligt!! Stort grattis Helena!
Ha det gott.
Kram Maria

Berit sa...

Ett stooort grattis !!! Så himla kul för dig!!Din bild var helt sanslöst vacker också.
Ha en underbar helg!

Katarina www.engronsida.blogspot.com sa...

Grattis!!!
Ja, där var ju många fina bilder att välja på... men din är verkligen en värdig vinnare...
Ha det riktigt gott!
/Katarina

Ninnis sa...

Stort GRATTIS...till vinsten. Dina bilder är så vackra...riktigt ögongodis...=)

Kram Ninni

Elin sa...

Gratulerer!
Vel fortjent, jeg stemte på deg og du sto på min må-ha-liste.
Jeg har sådd denne backsippa'n og fått småplanter som står i vinduskarmen. Håper de blir like fine som dine.

Unknown sa...

Gratulerer det var ett vakkert bidrag så det er fortjent.
God lørdag fra Marit.

Almbacken sa...

Grattis! Din bild är verkligen underbar och vinsten välförtjänt.

Kram,
Maria

Vivishagerom sa...

Gratulerer så mye som vinner av konkurransen! Vel fortjent med et supert bilde!

Klem vivi

Mina Gröna Tankar sa...

Inte galet alls! Din bild hade DET!!!!!

Mias Trädgård sa...

Grattis! Snyggt fotat! :) Mia

Anna sa...

Ett STORT GRATTIS till en mycket välförtjänt 1:a plats!! En jättefin bild.

BLOMSTERDESIGN sa...

Vad roligt! Grattis! 3000kr var ju inte dåligt, det kan man handla mycket fint för. Jätte fin bild, så jag förstår att du vann!
Kram Therese

Marit sa...

Gratulerer så mye! Det var en nydelig bilde du hadde tatt, så det var fortjent at du vant :-)
Klem fra Marit

Katarinas trädgård sa...

WOW! Vad superroligt, stort, stort grattis Helena! Och en välförtjänst seger, din bild är fantastisk!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Kram
Katarina

Helens trädgård sa...

Men så roligt :=)
Stort GRATTIS till dig!

Anonym sa...

Det härliga är att " höra" din glädje. Det gör jag när jag läser din kommentar till vinsten - överraskad och tacksam.
Bilden är så läcker , man går igång på bakgrunden , och de aningen suddiga i bilden samt de väna vita vackra. Njut av vinsten. Jag gläds så otroligt när andra gläds.
Allt gott fr Maj-Britt i Örebro

Luna ek sa...

Stort grattis till en jättebra bild på en tidigblommande och lite underskattad skönhet.
Luna

Felix sa...

Grattis till vinsten! Vilken ära - och ingen dålig vinstsumma minsann! När jag röstade på din bild tyckte jag att den var helt outstanding. Vackraste blomman helt enkelt! Får försöka leta efter frön till den vita skönheten (såvida du inte samlar in frön?).

Vårvinterhälsningar
Elisabet

Maribel sa...

Grattis! Bilden är fantastisk, så det var välförtjänt. Ha det gott /Marika

susanne sa...

Gratulerar! Jättefin bild!/Susanne

Fagertunhagen sa...

Gratulerer så mye! Det var vel fortjent:)
Jeg falt helt for bildet ditt av den skjønne lodne Kubjellen.
Ha en fin helg!

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Gratulera till vinsten :)
/ Sylvia

syren sa...

Stort grattis!Underbar vacker bild./Eva

Fågel Blå sa...

Stort Grattis till dej!
Kramar Kathrine

Hildas Hem & Trädgård sa...

Va roligt!!! Då röstade jag på rätt bidrag alltså;-)
Kramar

samson sa...

GRATTIS till vinsten
bilden är helt underbar
ha det så bra
maggan

Anonym sa...

Til lykke! Den er også ualmindeligt smuk! Og nu har jeg fundet din blog. Den kendte jeg ikke i forvejen. Den er fin :-) Jeg melder mig som fast læser og sætter dig på min blogliste. Og så kikker jeg snart indenfor igen.

MyGarden sa...

Grattis till din vinst och till din fantastiska bild!
Kram
Ann

Spirande grönt - sa...

Grattis till dig och den lilla ulliga gulliga:)

Ha en finfin lördagskväll,
Rebecca

Vivian Tisting sa...

Grattis, grattis till vinsten. Vad kul att min favorit vann.
Ha en fortsatt skön helg
Vivian

Kristinas oas sa...

Stort, stort GRATTIS till vinsten!!! Det var en mycket värdig vinnare (och en av mina favvosar är bara att erkänna). Gissa vad som inhandlades på trädgårdsmässan i Malmö idag? En vit backsippa... :) Kram Kristina

Veronica sa...

Fantastiskt mycket super grattis!
Jag fattar hur lycklig du är! Väl värd dock för bilden är super!

Kram

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Den ludna backsippan är ju sååååå fin!! GRATTIS! Och vilken rolig vinst, så här lagom till våren! Kramar, Cissi

Unknown sa...

Stort Grattis!
Kram Allis

Anonym sa...

STORT grattis kära kusin. En värdig vinnare. Väldigt fin bild.
Kram Sussa

Anonym sa...

STORT grattis kära kusin. En värdig vinnare. Väldigt fin bild.
Kram Sussa

Anonym sa...

STORT grattis kära kusin. En värdig vinnare. Väldigt fin bild.
Kram Sussa

Malin - I min trädgård sa...

Stort grattis! Nu blir man ju nyfiken på vad du kommer klicke hem :-).

Livet på solsidan sa...

Det är en fantastiskt vacker bild så du är helt klart en värdig vinnare. Stort GRATTIS till vinsten!

Kram Tamara

GladiGrönt sa...

Grattis till dig! Juryn valde helt rätt bild!

Annika Christensen sa...

Grattis Helena vilken grej!
Det är fint med tantblommor.
Kram
Annika

Roser og Patina sa...

Gratulerer så mye Kjære Helena. jeg er så glad på dine vegne!! klem

Gunilla sa...

WOW så himla roligt ett STORT GRATTIS.
Din bild är fantastiskt fin jag förstår att alla föll för den.

Åter igen STORT GRATTIS

Ha en riktigt fin dag.