tisdag 25 februari 2014

I Trädgård & Blommor nr.2 skriver jag om...



Igår fick jag nr.2 av tidningen Trädgård & Blommor i brevlådan.
Jag tycker det är en av de absolut bästa trädgårdstidningarna.
 Har varit prenumerant sen den började komma ut!

Det är med stor förväntan jag börjar bläddra i den.
Den är alltid så bra, jag gillar allt med den.


Även i detta nummer är jag med under rubriken :Bloggarens bästa tips!

Det har varit jättekul att få göra detta.
Jag är så glad & tacksam för att jag fick vara med i denna fina tidning 2 gånger.


Jag skriver bland annat om min hur min vårlund kom till. 


Och om växterna som finns där.




Så lite tips om vad jag brukar plantera penséerna i om våren mm


Och ett uppslag om mina olika anemoner!
Det finns så många fina :)

Tors 27 Februari ska den finnas ute i butikerna.

TACK för att du tittade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

12 kommentarer:

Felix sa...

Jag såg dig allt! ;-) Jätteroligt att läsa! Jag gillar också tidningen och prenumererar på den. Blev dock förvånad av följebrevet där det står att den upphör och kommer att gå ihop med Drömhem och trädgård. Jag kommer att sakna den.

Vårhälsningar
Elisabet

Tittis trädgård sa...

Så roligt, då måste jag störta mig ut och köpa den/ Kram Titti

Meta sa...

Du kan verkligen sträcka på dig det är så bra inläggen du har. Grattis Längtar tills jag får den
Ha en fin dag
Kram Meta

Marina sa...

Helt ärligt så blir jag ofta besviken på trädgårdstidningar. Jag bläddrar, kommer till slutet och tänker "jaha, det var inte så mycket nytt här". Det är förmodligen för att man får så mycket inspiration i bloggvärlden och sen har jag ju hållit på med trädgård i 20 år så kunskapsmässigt händer det väl inte heller jätteofta att något nytt tillkommer.
Ändå köper jag tidningar ibland. Måste vara bra folk som gör framsidan för den lockar mig. :)
Får väl se om jag slår till på tidningen du visar. Den ser fin ut;).

Kram

Marina sa...

Helt ärligt så blir jag ofta besviken på trädgårdstidningar. Jag bläddrar, kommer till slutet och tänker "jaha, det var inte så mycket nytt här". Det är förmodligen för att man får så mycket inspiration i bloggvärlden och sen har jag ju hållit på med trädgård i 20 år så kunskapsmässigt händer det väl inte heller jätteofta att något nytt tillkommer.
Ändå köper jag tidningar ibland. Måste vara bra folk som gör framsidan för den lockar mig. :)
Får väl se om jag slår till på tidningen du visar. Den ser fin ut;).

Kram

Lisa sa...

Då får man puttra till stan på torsdag och köpa sig ett bla´ :-) Skojigt ! Kram från Lisa

Anonym sa...

27. februari?
Va roligt, ska köpa tidningen...
/ Teppi

Mina Gröna Tankar sa...

Oj, stackars stackars mej! Nu måste jag ju köpa den också...jag som ska försöka dra ner på tidningsköpen!

Birgitte sa...

Hej Helena. Rigtig godt gået. Du er også god til at skrive, så man bliver grebet af det. Det er så flot!

Veronica sa...

Men vad fasiken! Måste jag köpa ytterligare ett nummer av denna tidning??

Håhåjaja!

Underbart att du ger goda råd :)

Kram

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Hej, hej jag har oclså tidningen och har haft den sen start, synd att den upphör. De är så trevligt att få många nummer under kort period.
Sågvatt du var med, ska läsa snart. Såg jättefint ut. Blir kul!

Solhatt :) hej Ewa

susanne sa...

Den här tidningen har jag missat. Köper andra, men börjar tycka att det inte är så mycket nytt i dem längre. Jag får väl testa ett nummer av den här och se om den känns "nyare". /Susanne