måndag 20 juli 2015

Acchlejor vs Pygméer ;)


I fredags kom ett gäng trädgårdsvänner hit.
Närmare bestämt Trädgårdsföreningen Pygméerna.
Ingen av medlemmarna är över 1.60 långa därav namnet.

Jag tror nog det var för att träffa Trädgårdsföreningen Acchleja 
'det är vi som ryms i en bil'  mer än att kika i min  trädgård.
Ja så måste det vá ;)


Det var många glada skratt!


Självklart gofika i 'Sigges Bodega' !


Vilket sött gäng va ;)

Från vänster jag själv se så fint jag försöker smälta in bland pygméerna ha ha
 Veronica Sanda Cottage
 Bettina Bettinas Blad
Teppi 
Caroline Trädgårdstankar kvalar in i Pygméerna med sin längd fniss
TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

3 kommentarer:

Birgitte sa...

Hej Helena. Nej hvor er det fint og med solhat på! Det ser guffegodt ud dine kager. Det ser ud til at have været et trevligt besøg.

Bettina Bäck sa...

Vi är MYCKET söta, faktiskt ännu sötare nu efter besöket hos dig. Mmmmmm, när kan vi komma nästa gång?
Du har en helt fantastisk trädgård! Kram!

Meta sa...

Vilket härligt gäng. Kul har ni det syns på bilderna. Skulle nog kanske passa in jag med mina 1.59½ hihi.
Ha det gott i sommar
kram Meta